ေရဒီယို

အျဖဴေရာင္သံစဥ္ ေရဒီယို

Wednesday, June 15, 2011

ဖတ္ခဲ့မိေသာ ရယ္စရာေလးေတြ

ဒါလည္းဟုတ္သားပဲ

> ကၽြန္ေတာ္ ခရီးပန္းလာလို႔၊ ဒီမွာတစ္ညေလာက္ တည္းခြင့္ျပဳပါဗ်ာ။
> ဟင့္အင္း... အိမ္မွာ လူမရွိဘူးရွင့္။
> ခင္ဗ်ားက လူမဟုတ္ဘူးလား။
> ကၽြန္မ ဆိုလိုတာက ေယာက်ာ္းသား မရွိတာကို ေျပာတာပါ။
> ကၽြန္ေတာ္က ေယာက်ာ္း မဟုတ္လို႔လားဗ်ာ။

သူ႔ေၾကာင့္မိုပါ

> မင္းတို႔ဆိုင္က ၾကက္ဥေတြ ေသးလွခ်ည္လား၊ ခပ္ႀကီးႀကီးေလးလုပ္စမ္းပါ။
> ဒါကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဥတာမဟုတ္လို႔၊ ၾကက္မကို သြားေျပာပါ ခင္ဗ်ာ။

ေမာင့္အခ်စ္ကပိုပါတယ္


> ရွင္က ကၽြန္မထက္ အရက္ကို ပိုခ်စ္တယ္ေပါ့ေလ ၊ ေျပာစမ္း။
> မိန္းမရယ္ မင္းကိုတစ္ရက္မွာ ၂၄ နာရီလံုးခ်စ္တာပါ။ အရက္ကိုေတာ့ တစ္ေန႔မွ
> တစ္ပုလင္းတည္း ခ်စ္တာပါ။

ဒီေလာက္ပဲတက္ဖို႔လိုတယ္


> ငါ့သား မင္းေက်ာင္းေနတာ ၾကာလွၿပီ။ ၁ ကေန ၁၀ အထိပဲ ေရတက္ျပီး၊ ဒီထက္
> ပိုမေရတက္ေသးဘူး။ ႀကီးလာရင္ ဘာလုပ္စားမွာလဲ ။
> လက္ေ၀ွ႔ပြဲမွာ ဒိုင္လူႀကီးလုပ္စားမယ္။



http://myanmarinsingapore.com မွကူးယူေဖာ္ျပပါသည္

No comments:

Post a Comment