ေရဒီယို

အျဖဴေရာင္သံစဥ္ ေရဒီယို

Thursday, July 28, 2011

ေက်းဇူးတင္ရွိျခင္း။

ကြ်န္ေတာ္ မေလးရွားသို႔ ၂၁ ရက္ေန႔မွ ၂၅ ရက္ေန႔ထိ သြားေရာက္လည္ပါတ္ခဲ့ပါတယ္.အဲလို သြားေရာက္လည္ပါတ္ခဲ့တာမွာ ေက်းဇူးတင္ထိုက္သူေတြ မ်ားစြာရွိပါတယ္..ကြ်န္ေတာ္ တစ္ေရာက္ထဲဆို ဘယ္လိုမွ ေရာက္ႏိုင္မွာ မဟုတ္ပါဘူး..နံပါတ္တစ္ ေက်းဇူးတင္တာက ကြ်န္ေတာ္တို႔ခ်စ္ကိုႀကီး ကိုေရႊရိုးပါ..အလုပ္ေတြ မအားလပ္တဲ့ၾကားထဲ၊ ေခ်ာင္းေတြ တဟြတ္ဟြတ္ ဆိုးေနတဲ့ ၾကားထဲကေန သူ႔အိမ္မွာေန၊ သူ႔အိမ္မွာစား၊ သူကိုယ္တိုင္ ကားေမာင္းၿပီး ကြ်န္ေတာ္တို႔ကို အပင္ပန္းခံ အလုပ္ပ်က္ခံၿပီး KL, Langkawi Beach,Genting Highland အစရွိသည္မ်ားကို လိုက္ပို႔ေပးခဲ့ပါတယ္.ေနာက္တစ္ေရာက္က ေဘဘီဇက္ေလးပါ..ကြ်န္ေတာ္တို႔ လာမယ္ဆိုလို႔ ခြင့္ ၅ ရက္ယူထားၿပီး အလုပ္ေတြ ပ်က္ခံၿပီး ကြ်န္ေတာ္တို႔ႏွင့္ သြားတူတူ စားတူတူ ေသာက္တူတူ ေနခဲ့တာပါ...ေနာက္တစ္ေရာက္က ေတာ့ ကိုရင္သန္းထြန္းပါ..ဆိုင္ကယ္ေမွာက္ၿပီး ဒါဏ္ရာေတြ ဗလပြနဲ႔ အလုပ္မဆင္းႏိုင္ပဲ ကြ်န္ေတာ္တို႔ႏွင့္ လာေတြ႔ၿပီး လည္ပါတ္ခဲ့ပါတယ္..ေနာက္တစ္ေရာက္က ကိုပီတာပါ..သူလည္း အလုပ္မအားတဲ့ၾကားထဲကေန ကြ်န္ေတာ္ တို႔ႏွင့္လာေတြ႔ၿပီး တညလံုး ထိုင္ေသာက္ခဲ့ပါတယ္..ဒါကေတာ့ မေလးမွ ေက်းဇူးတင္ထိုက္သူေတြ အားလံုးကို ကြ်န္ေတာ္ ေမာင္ခ်က္ေလးမွ အထူးေက်းဇူးတင္ရွိပါေၾကာင္း...........
၂၆ ရက္ေန႔ စလံုးေရာက္ပါတယ္ စလံုးေရာက္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ရယ္၊ ကိုေရႊရိုးရယ္၊ ခ်န္ေလး ရယ္ စားဖို႔ေသာက္ဖို႔ မနက္စာ၊ ေန႔လည္စာ၊ ညစာေတြကို အလုပ္မအားတဲ့ ၾကားထဲကေန ခ်က္ျပဳတ္ေကြ်းေမြးခဲ့တဲ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔ရဲ့ အခ်စ္ဆံုး ညီမေလး ဆုျမားပါ...သူ႔ရဲ့ နန္းႀကီးသုတ္၊ ျမင္းခြါရြက္သုတ္ ကေတာ့ အရမ္းစားလို႔ေကာင္းပါတယ္... .ေက်းဇူးအထူးတင္ပါတယ္ ညီမေလး..
ေနာက္တစ္ေ၇ာက္ကေတာ့ ကိုခ်န္ေလး ပါ မေလးနဲ႔ စလံုးမွာ ကြ်န္ေတာ္ စသမွ် စိတ္မဆိုး၊ စိတ္မေကာက္ပဲ ေနတဲ့ ကြ်န္ေတာ္ရဲ့ အခ်စ္ဆံုး သူငယ္ခ်င္းပါ..သူကေတာ့ ဓါတ္ပံုရိုက္ရတာ အရမ္း၀ါသနာပါလို႔ ဓါတ္ပံု ၃၀၀၀ ေထာင္ေက်ာ္မွာ သူ႔ဓါတ္ပံု ၁၅၀၀ နီးပါးရွိပါတယ္.....ခိခိ
ကြ်န္ေတာ္ ဒီေနရာကေနၿပီး ကိုေရႊရိုး၊ ကိုရင္သန္းထြန္း၊ ကိုခ်န္ေလး၊ကိုပီတာ၊ ဇက္ေလး၊ ဆုျမား တို႔ကို အထူးေက်းဇူးတင္ရွိပါေၾကာင္း....ေနာက္တစ္ခါလည္း အခုလို ျပန္လည္ ဆံုဆည္းခ်င္ပါေသးတယ္...

ျပန္လည္ ဆံုးဆည္းၾကပါစို႔ သူငယ္ခ်င္းတို႔......

No comments:

Post a Comment